
تستر USB TESTER و مانیتورینگ شارژ
ماژول محافظ دشارژ و شارژ، که به عنوان ماژولهای BMS (Battery Management System) نیز شناخته میشود، برای حفاظت و کنترل شارژ و دشارژ باتریهای Lithium-Ion/Polymer استفاده میشود. این ماژولها معمولاً بر اساس میزان جریاندهی و تعداد سلول باتری پشتیبانی شده دستهبندی میشوند. این مدل مخصوص شارژ باتریهای لیتیومی 3 و 4 و 5 سل میباشد.
این ماژول انواع مدارهای محافظ از جمله محافظت در برابر اضافهجریان، ولتاژ پایین، دمای بالا، اتصال کوتاه و نظارت بر دمای باتری را دارا میباشد.
مشخصات فنی:
Introduction
The 3S 4S 5S BMS is a battery protection circuit board designed for Lithium-Ion/Polymer batteries. It is commonly used for 3, 4, and 5 series cells. The default delivery is a 4S configuration. The module supports various protections including overcurrent, undervoltage, overtemperature, and short-circuit protection.
This board features 15 high-power, ultra-low resistance MOSFETs for efficient charging and discharging. It can handle a maximum of 100A for both charge and discharge operations.
Designed for use with LMO, ternary lithium batteries, and LCO battery packs.
Specification
Single cell battery overcharge protect voltage : 4.2 V
Single cell battery overcharge protect recover voltage : 3.61-3.69 V
Overcharge protect delay : 1.5-2.5S
Single cell battery over-discharge protect voltage : 2.27-2.43 V
Single cell battery over-discharge protect recover voltage : 2.45-2.65 V
Overcharge protect Current : 100A
Over-discharge protect Current : 100A
Over-discharge protect delay : 0.5-1.5S
Temperature protect : Yes
Disconnect protect : Yes
Shortage protect : Yes
Shortage delay : 100-600 uS
Shortage protect recover : Disconnected
Charging Current : 60A
Current Balance : Yes
Ampere balance (Current) : 50MA
Voltage alance accuracy : 3.355-3.455
Charging voltage: 3.6V * 5 = 18V
برای ساخت جامپ استارتر و استفاده از ۳ سلش مناسبه ؟ برای روشن کردن لحظه ای ماشین
سلام خیر برای خودرو مناسب نمی باشد .
برای ساخت باتری خودرو این ماژول مناسبه ؟
سلام
اگر مدار شارژ مناسب داشته باشد می توانید استفاده کنید
با سلام چرا برای جامپ استارتر مناسب نیست؟
این ماژول نهایت آمپری که بده طبق گفته خودشون ۱۰۰ آمپر هست در صورتی که خودرو حین استارت زدن تا ۴۰۰ آمپر هم به راحتی جریان میکشه یه موتور سیکلت ۲۰۰ سی سی در حین استارت حدود ۱۰۰ آمپر میکشه
سلام
این مازول محافظ شارژ و دشارژ می باشد
مهم باتری شما می باشد
ممنون از پاسخگویی شما منظورم اینه که من از این ماژول برای شارژ باتری های جامپ استارتر میتونم استفاده کنم؟ موقع استارت زدن که جریان و ولتاژ از سر باتریها گرفته میشه، درسته؟
با سلام چرا برای جامپ استارتر مناسب نیست؟
سلام من این ماژول رو تهیه کردم و برای دریل شارژی مونتاژ کردم. به محض وصل کردن باطری ها ، ال دی های b1 , b2 روشن شدن . جریان و ولتاژ خروجی برقرار و عملیات شارژ هم انجام میشه . وقتی باطری ها فول شارژ شدن ال ای دی b4 هم روشن شد .