لامپ LED دو کنتاکت مدل 1157 با توان 5 وات و نور قرمز خالص، انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال جلوهای متفاوت و اسپرت در روشنایی خودرو خود هستند. طراحی چهارطرفه به همراه چیپ LED در بخش فوقانی، امکان تابش نور در زاویه 360 درجه را فراهم میکند که باعث توزیع یکنواخت نور در محیط میشود. پایهی استاندارد BAY15D با دو کنتاکت، قابلیت عملکرد در دو مرحله نوری را فراهم میکند؛ بنابراین این مدل میتواند در مدارهای روشنایی تزئینی یا هشداردهنده مورد استفاده قرار گیرد. نور قرمز خاص این مدل، ظاهر داخلی و بیرونی خودرو را متمایز کرده و جلوهای چشمگیر به اجزای خاص مانند زیر درب، صندوق عقب یا چراغهای نمایشی میبخشد. این لامپ دارای دو حالت نوردهی و همچنین دو افکت نوری مجزا است که امکان ایجاد جلوههای متفاوت نوری را فراهم میسازد. بدنهی مقاوم با پایه فلزی و درایور داخلی باکیفیت، تضمینکنندهی عملکرد پایدار و طول عمر بالای لامپ در شرایط گوناگون محیطی است. نصب آسان از نوع Plug & Play نیز باعث میشود بدون نیاز به تغییر در سیمکشی، بتوان آن را بهسادگی جایگزین لامپهای قدیمی کرد.
مشخصات
- ولتاژ کاری: 12V DC
- توان مصرفی: 5W
- نوع پایه: 1157 (BAY15D دو کنتاکت)
- جریان مصرفی: 0.18A
- رنگ نور: قرمز (RED)
- زاویه تابش: 360 درجه
- تعداد حالت نوردهی: 2 حالت (نور عادی چشمک زن و افکت تزئینی)
- نوع افکت نوری: دو الگوی نورپردازی مجزا
- سازگار با سیستمهای برق خودرو
کاربردهای رایج
این مدل با نور قرمز خاص، طراحی زیبا و قابلیت دو افکت نوری، انتخابی ایدهآل برای نورپردازی تزئینی در خودروهای تیونینگشده یا نمایشگاهی محسوب میشود. نصب آسان و عملکرد مطمئن آن را برای کاربردهای متنوع داخلی و خارجی مناسب کرده است.
- چراغ داخل کابین با نور قرمز
- چراغ ترمز یا عقب اسپرت
- چراغ دکوراتیو برای زیر درب خودرو
- چراغ صندوق عقب
- چراغ هشدار آفرود
- چراغ قرمز تزئینی موتور سیکلت
- چراغ جانبی با جلوه رنگی
- چراغ دکوراتیو خودروهای نمایشگاهی
- چراغ نمایشی در مسابقات اسپرت
- نورپردازی محیطی در خودروهای تیونینگشده
-
آرین سپهر | 2 هفته پیش سلام ، وقت بخیر .
من از این چراغ ها خریدم و به خاطر این که از چراغ های نمایشی و چشمک زن خوشم نمیاد ، خودم تغییرشون دادم که ساده کار کنن واسه چراغ ترمز ، خیلی خیلی نور خوبی داره و من راضی هستم ازشون .
اگر دوست دارین به صورت ساده استفاده کنید ، میتونید با هویه قسمت فلزی که پایه لامپ هست رو بردارید ، زیرش یه آیسی هست ، آیسی هم با هیتر بردارید و پایه های 2 ، 3 ، 5 ، 6 و 7 مربوط به ال ای دی ها هستن .
من پایه های 2 و 3 رو به همدیگه لحیم کردم و با یه مقاومت 10 کیلو ، به یکی از کنتاک ها وصل کردم ، پایه های 5 و 6 و 7 هم به همدیگه وصل کردم و با یه مقاومت 10 کیلو دیگه ، به اون یکی کنتاک وصل کردم .
روی پژو پارس و چراغ ترمز استفاده کردم ، حالت عادی و چراغ شب ، تنها یک ردیف از دور و نصف قسمت بالا روشن هست و در زمان ترمز دو ردیف باقی مونده دور و نصف دیگه ی بالا روشن میشن .
من نورش رو دوست دارم و ترجیح میدم به چراغ های معمولی .
با تشکر .
