تراشه تقویت کننده صوتی CS8673E پکیج SOP-16
آی سی تقویت کننده صوتی CS8673E پکیج SOP-16 کلاس D
- دیدگاه کاربران 21 دیدگاه
| تعداد | درصد | قیمت با تخفیف |
|---|---|---|
| 100 | 2% | 139,160 تومان |
| 500 | 3% | 137,740 تومان |
-
امیرعلی روح اللهی | 2 هفته پیش خریدار سلام و عرض ادب
اول تشکر بابت مجموعه eca عزیز.که همیشه بخاطر محصولات خوبشون کمک حال ما همکارا هستن و قیمت مناسب.
عرض کنم به همکاران و دوستان گل این آی سی واقعا اصل هست از کیفیت بشدت خوبی برخورداره
و این آی سی رو میتونید تو محصولات XH-540 ,543استفاده کنید و بجای آی سی TPA 3116D غیر اصل چینی استفاده کنید وه دوبرابر صدای این ای سی و جایگزین این ای میباشد. -
فرهاد هاشمی | 6 ماه پیش خریدار سلام من یه امپلی از خود شما خریدم G18 وهمین ای سی الان سوخته منتها شماره سریال ای سی من HT326c هست آیا میشه اینو بجای اون نصب کنم اونم 40وات خروجی داره اینم ، اونم 8پین داره اینم 8تا داره
مشاهده پاسخ ها (2)-
پشتیبانی | 6 ماه پیش سلام و احترام، خیر این تراشه CS8673E جایگزین مناسبی برای آیسی HT326C نیست؛ اگرچه توان خروجی اسمی مشابه ذکر میشود، اما از نظر پکیج، تعداد پایهها، چینش پایهها و مدار داخلی کاملاً متفاوت هستند، ضمن اینکه CS8673E در پکیج SOP-16 عرضه میشود و HT326C یک آیسی ۸ پایه با توپولوژی و شرایط تغذیه متفاوت است، بنابراین نصب این تراشه بهجای آیسی قبلی بدون تغییر اساسی مدار امکانپذیر نیست و منجر به عملکرد نادرست یا آسیب خواهد شد.
-
-
علیرضا دهقانی | 11 ماه پیش کی دوباره موجود می کنید؟
-
پشتیبانی | 11 ماه پیش با استفاده از گزینه "موجود شد به من خبر بده" میتوانید بوسیله ایمیل، از تجدید موجودی این کالا مطلع شوید.
-
-
امیرمهدی عبدالهی | 1 سال پیش خریدار چه هیت سینکی پیشنهاد میشه . بدون فن
-
پشتیبانی | 1 سال پیش سلام
هیتسینک خاصی نمی خواد
زیر برد می بایست ویا بگذارید برای خنک کردن
دیتاشیت قطعه مطالعه شود
-
-
مهدی ایمانی | 2 سال پیش خریدار لطفاً موجود کنید -
Moein Jalaly | 2 سال پیش آیا آیسی اورجینال هست ؟ لطفاً سریع جواب بدین که منتظریم
-
پشتیبانی | 2 سال پیش سلام
بله اورجینال است
-
-
سید حسین اکبری | 2 سال پیش واقعا انتظار دارین بریم چینی یاد بگیریم ؟
-
پشتیبانی | 2 سال پیش سلام مبدا اصلی طراحی و ساخت این تراشه کشور چین می باشد و دیتاشیت اصلی ارائه شده برای این تراشه چینی می باشد و نسخه انگلیسی برای این تراشه ارائه نشده است .
-
-
امیرمهدی عبدالهی | 2 سال پیش خریدار ۴ سلف متصل شده به خروجی ها . باید چند امپر باشند . از 1A میشه استفاده کرد یا 4A ؟
-
پشتیبانی | 2 سال پیش سلام از دیتاشیت استفاده نمایید .
-
-
امیرمهدی عبدالهی | 2 سال پیش خریدار آیا مهم هست هست که قسمت زیری ای سی به Gnd وصل باشه یا اشکالی پیش نمیاد
-
پشتیبانی | 2 سال پیش سلام می بایست بر روی PCB لحیم و متصل گردد
-
-
امیرمهدی عبدالهی | 2 سال پیش خریدار خازن های 1uf 2.2uf و 10uf نباید پلاریته باشند. اگه در این صورت هست ممنون میشم لینک این خازن هارو لطف کند
- 1
- 2
- بعدی


