ماژول شارژ و دشارژ BMS باتری لیتیومی 3 سل 40 آمپر
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ماژول شارژ و دشارژ BMS باتری لیتیومی 3 سل 40 آمپر

3011015148

شارژر و محافظ با مدار Overcharge و Discharge باتری های لیتیومی 3 تایی سری شده با حداکثر جریان 40 آمپر

تعداد تخفیف واحد قیمت کالا با تخفیف
100 2% 77,616‎ تومان
500 3% 76,824‎ تومان
792,000‎ ریال (با مالیات) 792,000‎ ریال (بدون مالیات)

ماژول محافظ دشارژ و شارژ یا ماژول های BMS یا Battery Management System برای حفاظت و کنترل شارژ و دشارژ باتری های Lithium-Ion/Polymer مورد استفاده قرار میگیرند. این ماژول ها معمولا بر اساس میزان جریان دهی و تعداد سلول باتری که پشتیبانی میکنند دسته بندی میشوند .این ماژول یک شارژر باتری های لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر 3 سل با توانایی شارژ حداکثر با 40 آمپر است. از ویژگی های این شارژر وجود مدار محافظتی Overcharge و Discharge است که از صدمه دیدن باتری جلوگیری می کند.

مشخصات
  • ولتاژ کاری: 12.6 ولت
  • توانایی شارژ 3 باتری لیتیومی 18650 تا لیتیوم پلیمر در حالت سری
  • ولتاژ10.8 ولت برای باتری لیتیوم پلیمر
  • ولتاژ11.1 ولت برای باتری 3.7 لیتومی
  • حداکثر جریان کاری :40 آمپر
  • جریان مصرفی در حالت بی باری :کمتر از 50 میکرو آمپر
  • مقاومت داخلی :کمتر از 150 میلی اهم
  • مدار محافظ جریان:قطع جریان در صورت اتصال کوتاه و وصل خوکار آن در صورت رفع اتصال کوتاه
  • ابعاد:60*41*3 میلی متر

Specification

3S 12.6V 40A lithium battery protection board 
Nominal voltage of 3.6V, 3.7V lithium battery (including 18650,26650, polymer lithium battery)
Product Size : 42 * 60 * 3.4mm 
Max Charging Voltage: 16.8V ~ 18.1V
Continuous discharge current  : Max 40A 
Continuous charge current : Max 20A
Suitable for starting current below 80A, power 135W below the drill

امتیاز شما

  • محسن نیک قلب رودسری | 10 روز قبل

    نحوه اتصال باتری ها مشخصه ، و ورودی تغذیه برد که مثلا ۱۴ ولت مطابق با دیتا شیت . حالا ما از همون جاییکه روی برد نوشته ۱۲.۶ ولت باید برای تغذیه مصرف کننده هامون استفاده کنیم ؟

    پاسخ | گزارش
    0 thumb_down
    0 thumb_up
    • ادمین | 10 روز قبل

      سلام


      عکس را مشاهده کنید


      خروجی با + و - مشخص شده است


      هم برای شارژ و هم دشارژ

      پاسخ | گزارش
      0 thumb_down
      1 thumb_up
      • محسن نیک قلب رودسری | 7 روز قبل

        ممنون ، ایا هم زمان هم میتوان به مصرف کنده و شارژر وصل کرد و فرآیند شارژ و دشارژ رخ بده ؟

        پاسخ | گزارش
        0 thumb_down
        0 thumb_up
        • ادمین | 1 روز قبل

          سلام ، بله، در ماژول BMS می‌توان هم‌زمان شارژر و مصرف‌کننده را متصل کرد و فرآیند شارژ و دشارژ هم‌زمان انجام می‌شود، به‌شرطی که ولتاژ و جریان شارژر مناسب باتری‌های 3 سل باشد (حدود 12.6 ولت) و مصرف‌کننده بیش از حد جریان نکشد (زیر 40 آمپر بماند)؛ همچنین اتصال صحیح و رعایت ترتیب نصب (اول باتری، سپس شارژر و مصرف‌کننده) برای عملکرد پایدار و ایمن ضروری است.

          پاسخ | گزارش
          0 thumb_down
          0 thumb_up
  • رسول اسماعیلی | 27 روز قبل

    درجه کیفیش چنده؟قیمتش شک برانگیزه

    پاسخ | گزارش
    0 thumb_down
    0 thumb_up
    • ادمین | 25 روز قبل

      سلام


      قیمت صحیح و کیفیت عادی دارد


      این مازول ها معمولا در همین محدوده قیمتی هستند

      پاسخ | گزارش
      0 thumb_down
      0 thumb_up
  • اشکان فرج اللهی | 3ماه قبل

    سلام میشه این ماژول رو برای ساخت باتری ماشین استفاده کرد

    پاسخ | گزارش
    0 thumb_down
    0 thumb_up
    • ادمین | 3ماه قبل

      سلام


      خیر مناسب نمی باشد

      پاسخ | گزارش
      0 thumb_down
      0 thumb_up
  • سجاد رسولی | 4ماه قبل

    آیا نیاز به هیت سینک داره؟

    پاسخ | گزارش
    0 thumb_down
    0 thumb_up
    • ادمین | 4ماه قبل

      سلام


      نیازی ندارد

      پاسخ | گزارش
      0 thumb_down
      0 thumb_up
  • محمد صادق فریدونی | 5ماه قبل

    سلام حتما ورودی دقیق باید 12.6 باشه اگه برا ورودیش باتری ماشین وصل کنیم مشکل می خوره باید ورودیش ؟

    پاسخ | گزارش
    0 thumb_down
    0 thumb_up
    • منصور رحیمی | حدود 1 ماه قبل

      توی توضیحات نوشته شده ، شما میتونید از 13 تا 16 ولت برای شارژ اعمال کنید ، باتری ماشین حدود 13 ولت هست و مشکلی نداره ، این برد خودش ولتاژ 12.6 رو به باتری های لیتیوم میده و هنگامی که باتری ها شارژ بشن خودش شارژ رو متوقف می کنه .

      پاسخ | گزارش
      0 thumb_down
      0 thumb_up
      • محمدرضا بیات ( پاسخ به : منصور رحیمی ) | 4 روز قبل

        باطری خودرو خیلی آمپر بالایی داره فکر میکنم ماژول بسیار داغ بشه .من ماژول ۵۱۰۰ رو وصل کردم به ۱۲ ولت پاور کامپیوتر خیلی سریع داغ شد ولی با آداپتور ۱ آمپر اوکی بود . باید آمپر ورودی رو کم کنی

        پاسخ | گزارش
        0 thumb_down
        0 thumb_up
        • ادمین | 1 روز قبل

          باتشکر از به اشتراک گذاری تجربیاتتون.

          پاسخ | گزارش
          0 thumb_down
          0 thumb_up
    • ادمین | 4ماه قبل

      برای دریافت پاسخ سریع و جامع در مورد سوالات علمی و فنی خواهشمند است به انجمن های تخصصی برق و الکترونیک ECA مراجعه فرمایید. (www.eca.ir/forums)

      پاسخ | گزارش
      0 thumb_down
      0 thumb_up
  • جریان این ماژول چند آمپره؟

ویرایش نظر
  یا لغو