شاخهها
تماس با ما
کالاهای تجدید موجودی
در صورتی که شما سفارش خود را از طریق فروشگاه و بصورت آنلاین انجام داده باشید، می توانید هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
در صورتی که وارد حساب کاربری خود در فروشگاه شده باشید در بلوک های دست چپ ، بلوکی با نام "حساب کاربری شما" نمایان خواهد شد که شامل اطلاعات شخصی و فاکتورهای شما می باشند.
با کلیک بر روی اولین گزینه "سفارشات شما" صفحه ای شامل تمامی فاکتور های ثبت شده توسط شما بارگذاری خواهد شد.
در این جدول، شماره سفارش های شما ( مرجع سفارش) و مشخصات دیگری از قبیل نوع پرداخت و حمل و همچنین آخرین وضعیت در فروشگاه نشان داده می شود.
1- منتظر پرداخت فیش بانکی: در صورتی که در پایان سفارش، گزینه پرداخت فیش بانکی را انتخاب کرده باشید ، وضعیت سفارش شما در این حالت نشان داده می شود. در این وضعیت هیچ اقدامی در راستای جمع آوری و یا رسیدگی به سفارش شما انجام نمیگردد و می بایست بعد از واریز وجه ، ثبت فیش نموده تا از طریق حسابداری سفارش شما بررسی و به وضعیت "پرداخت تأیید شده" تغییر یابد.
2- پرداخت تأیید شده: در این وضعیت سفارش شما با موفقیت ثبت شده و به بخش انبارداری جهت جمع آوری اقلام و بسته بندی ارسال شده است.
3- جمع آوری شده: سفارش شما بعد از طی مراحل انبارداری و بررسی اقلام بسته بندی می گردد. در این وضعیت سفارش شما آماده تحویل به بخش ارسال می گردد و تا زمانی که ارسال نگردیده و کد رهگیری دریافت نشده باشد در این وضعیت باقی می ماند.
4- حمل شده: بعد از دریافت بارنامه توسط حسابداری، شماره پیگیری در سفارش شما درج و وضعیت سفارش شما به تحویل داده شده تغییر می یابد. در این حالت پیگیری سفارش بر عهده کاربر بوده و می توانید از طریق کد پیگیری سفارش خود را پیگیری نمایید.
5- معطله: در صورت بروز هرگونه مشکلی، سفارش شما به حالت معطله تغییر وضعیت می دهد. در صورت مشاهده چنین وضعیتی سریعاً با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
*** لازم به ذکر است در صورتی که بعد از گذشت چند روز، وضعیت مرسوله شما تغییر نکرد، سریعاً با پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه شماره سفارش از وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.
نحوه پیگیری بعد از ارسال مرسوله:
بعد از اینکه وضعیت سفارش شما به "حمل شده" تغییر یافت، کد رهگیری جهت پیگیری مرسوله در سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش "سفارشات شما" بر روی گزینه "جزئییات" کلیک نمایید. بعد از نمایش اطلاعات ، در بخش "شماره پیگیری" کد مربوط به پیگیری سفارش شما در این بخش قابل دسترسی می باشد. در صورت انتخاب گزینه باربری شماره های باربری به ایمیل شما ارسال خواهند شد. در ادامه نحوه پیگیری هر یک از روش های ارسال توضیح داده شده است.
***شما می توانید شماره باربری یا تیپاکس شهر خود را از طریق سامانه 118 دریافت نمایید.
*** لازم به ذکر است که بعد از تحویل کالا توسط شرکت به واحد ارسال، شرکت مسئولیتی در قبال زمان تحویل کالا توسط سرویس دهنده و یا مبلغ پس کرایه نداشته و در صورت بروز مشکل می بایست با واحد مربوطه ارسال شده کالای خود تماس حاصل فرمایید.
نحوه خرید از فروشگاه بسیار ساده و راحت می باشد. شما می بایست در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس محصولات مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت با انتخاب نوع پرداخت و نحوه ارسال، سفارش خود را نهایی کنید.
همکاران ما در دفتر مرکزی فروشگاه، در کمترین زمان ممکن سفارش شما را بسته بندی و ارسال خواهند کرد.
شما می توانید از طریق تاریخچه سفارشات و پنل کاربری خود در فروشگاه، مراحل آماده سازی سفارش خود را مشاهده نمایید.
بانك ملت
شماره حساب: 4547417162
شماره کارت: 6104337333822607
شماره شبا: IR630120000000004547417162
نام صاحب حساب: امیرعلی بلورچیان
بانک ملی
شماره حساب: 0109089735003
شماره کارت: 6037997388840507
شماره شبا: IR150170000000109089735003
نام صاحب حساب: امیرعلی بلورچیان
شما می توانید از خدمات رایگان ارسال برای سفارشات بالای 300 هزارتومان خود بهره مند شوید.
در هنگام ثبت سفارش، نحوه ارسال را پست سفارشی انتخاب کنید تا هزینه ارسال برای شما رایگان محاسبه شود.
لازم به ذکر است که در صورت انتخاب این گزینه، بسته شما طی 5 الی 10 روز آینده به دست شما خواهد رسید.
تماس با دفتر مرکزی فروشگاه (تبریز) :
شماره تماس: 80-04135539778
ایمیل: eshop.eca@gmail.com
تبریز-چهارراه شریعتی-مجتمع تجاری گلستان-واحد 3
** لازم به ذکر است که تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه از دفتر مرکزی ( تبریز ) ارسال خواهند شد. جهت پیگیری سفارشات خود می توانید با شماره های دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید
============================================
تماس با دفتر فروش تهران :
کارشناس فروش: 02166708910
** به علت محدودیت کالاهای موجود در دفتر فروش تهران، لطفاً قبل از مراجعه تماس حاصل فرمایید.
شما می توانید جهت مشاوره رایگان و همچنین پشتیبانی فنی محصولات فروشگاه با دفتر تهران تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که پشتیبانی فنی در جهت راهنمایی برای خرید و جهت رفع مشکلات فنی بعد از خرید می باشد.
متاسفانه به علت کمبود نیرو، امکان راهنمایی و پشتیبانی در زمینه راه اندازی و آموزش کار با ماژول ها و دیگر تجهیزات برای واحد پشتیبانی فروشگاه میسر نبوده و می توانید به انجمن های وب سایت http://forum.eca.ir مراجعه کنید.
شماره تماس: 02166708910-02166708241
واتس آپ - تلگرام : ECA_tehran 09902029484@
======================================
لازم به ذکر است تمامی محصولات خرید شده از طریق فروشگاه وب سایت از دفتر تبریز ارسال شده و جهت پیگیری سفارش و مسایل مربوط به خرید از فروشگاه با دفتر تبریز تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس دفتر وب سایت: 80-04135539778