شاخه‌ها

خرید حضوری از ECA

دفتر فروش تبریز:
شما می توانید تمام کالاهای موجود در فروشگاه ECA را مستقیما از دفتر تبریز نیز خرید فرمایید.

نشانی: تبریز، مابین باغ گلستان و چهارراه شریعتی، مجتمع تجاری گلستان، طبقه 1، واحد 3
شماره تماس: 80-04135539778
شماره فاکس: 04135539769


دفتر فنی تهران:
برای خرید حضوری و مشاوره فنی می توانید به دفتر فنی تهران مراجعه فرمایید.
* به علت محدودیت کالاهای موجود در دفتر فروش تهران، لطفاً قبل از مراجعه تماس حاصل فرمایید *

نشانی: تهران، خیابان جمهوری، بعد از شیخ هادی، ساختمان آلومینیوم، طبقه سوم جنوبی، واحد 337
شماره تماس: 02166719519
شماره تماس: 02166751258
تلگرام: ECA_tehran@

کالاهای تجدید موجودی

نماد اعتماد الکترونیکی

 

در صورتی که شما سفارش خود را از طریق فروشگاه و بصورت آنلاین انجام داده باشید، می توانید هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
در صورتی که وارد حساب کاربری خود در فروشگاه شده باشید در بلوک های دست چپ ، بلوکی با نام "حساب کاربری شما" نمایان خواهد شد که شامل اطلاعات شخصی و فاکتورهای شما می باشند.
با کلیک بر روی اولین گزینه "سفارشات شما" صفحه ای شامل تمامی فاکتور های ثبت شده توسط شما بارگذاری خواهد شد.


در این جدول، شماره سفارش های شما (  مرجع سفارش) و مشخصات دیگری از قبیل نوع پرداخت و حمل و همچنین آخرین وضعیت در فروشگاه نشان داده می شود.

  • مرجع سفارش: شماره سفارش و فاکتور شما می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا پیگیری های بعدی از فروشگاه، این شماره لازم می باشد.
  • تاریخ / جمع قیمت / پرداخت : این 3 گزینه اطلاعات عمومی سفارشات شما می باشند.
  • وضعیت: این قسمت بسیار مهم بوده و وضعیت سفارش شما در این بخش مشخص می گردد.

1- منتظر پرداخت فیش بانکی: در صورتی که در پایان سفارش، گزینه پرداخت فیش بانکی را انتخاب کرده باشید ، وضعیت سفارش شما در این حالت نشان داده می شود. در این وضعیت هیچ اقدامی در راستای جمع آوری و یا رسیدگی به سفارش شما انجام نمیگردد و می بایست بعد از واریز وجه ، ثبت فیش نموده تا از طریق حسابداری سفارش شما بررسی و به وضعیت "پرداخت تأیید شده" تغییر یابد.
2- پرداخت تأیید شده: در این وضعیت سفارش شما با موفقیت ثبت شده و به بخش انبارداری جهت جمع آوری اقلام و بسته بندی ارسال شده است.
3- جمع آوری شده: سفارش شما بعد از طی مراحل انبارداری و بررسی اقلام بسته بندی می گردد. در این وضعیت سفارش شما آماده تحویل به بخش ارسال می گردد و تا زمانی که ارسال نگردیده و کد رهگیری دریافت نشده باشد در این وضعیت باقی می ماند.
4- حمل شده: بعد از دریافت بارنامه توسط حسابداری، شماره پیگیری در سفارش شما درج و وضعیت سفارش شما به تحویل داده شده تغییر می یابد. در این حالت پیگیری سفارش بر عهده کاربر بوده و می توانید از طریق کد پیگیری  سفارش خود را پیگیری نمایید.
5- معطله: در صورت بروز هرگونه مشکلی، سفارش شما به حالت معطله تغییر وضعیت می دهد. در صورت مشاهده چنین وضعیتی سریعاً با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
*** لازم به ذکر است در صورتی که بعد از گذشت چند روز، وضعیت مرسوله شما تغییر نکرد، سریعاً با پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه شماره سفارش از وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.

  • صورت حساب: در این قسمت فاکتور شما بعد از تأیید حسابداری ایجاد می گردد. در صورتی که آدرس و یا مشخصات سفارش شما در این صفحه دارای مشکل بود سریعاً با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • جزئیات: با کلیک بر روی این قسمت، جزئیات کامل سفارش شما نشان داده می شود. در صورتی که سفارش شما در وضعیت "حمل شده" قرار گرفته باشد، در قسمت "شماره پیگیری" کد رهگیری سفارش شما جهت پیگیری وارد می گردد.

 

نحوه پیگیری بعد از ارسال مرسوله:
بعد از اینکه وضعیت سفارش شما به "حمل شده" تغییر یافت، کد رهگیری جهت پیگیری مرسوله در سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش "سفارشات شما" بر روی گزینه "جزئییات" کلیک نمایید. بعد از نمایش اطلاعات ، در بخش "شماره پیگیری" کد مربوط به پیگیری سفارش شما در این بخش قابل دسترسی می باشد. در صورت انتخاب گزینه باربری شماره های باربری به ایمیل شما ارسال خواهند شد. در ادامه نحوه پیگیری هر یک از روش های ارسال توضیح داده شده است.

  • ارسال از طریق اداره پست: در صورت انتخاب روش حمل از طریق اداره پست، کد رهگیری به شما داده خواهد شد که می توانید از طریق وب سایت اداره پست www.itemtracking.post.ir و یا اداره پست شهرتان مرسوله خود را پیگیری نمایید. معمولاً انتخاب گزینه پست پیشتاز یک الی سه روز و انتخاب گزینه پست سفارشی هفت الی ده روزتا رسیدن مرسوله شما زمانبر خواهد بود. لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه ECA هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست شهر خود مراجعه نمایید.
  • ارسال از طریق تیپاکس: در صورت انتخاب روش حمل از طریق تیپاکس، شماره بارنامه ای به شما داده خواهد شد که می توانید از اداره تیپاکس شهر خود این مرسوله را پیگیری نمایید. این روش به علت پسکرایه بودن، مامور شرکت تیپاکس بعد از تحویل مرسوله کرایه ارسال مرسوله را از شما دریافت خواهد نمود. لازم به ذکر است که بعد از ارسال مرسوله، پیگری مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولیتی در قبال پیگیری مرسوله نخواهد داشت.
  • ارسال از طریق باربری: در صورت انتخاب روش حمل از طریق باربری، شماره بارنامه ای با ذکر نام باربری مربوطه جهت دریافت مرسوله به شما داده خواهد شد. در این روش نیز به علت پسکرایه بودن به هنگام تحویل مرسوله کرایه ارسال از شما دریافت خواهد شد. در صورتی که انباری جهت دریافت مرسوله به شما داده نشد، می توانید به انبار مرکزی باربری خود مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره هیا باربری که برای شما ارسال می گردد تماس گرفته و از زمان ارسال و شماره تعاونی تحویل گیرنده اطلاع یابید.  لازم به ذکر است که پیگیری بعد از ارسال مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولتی در قبال ارسال مرسوله نخواهد داشت.
  • ارسال از طریق پیک موتوری: در این روش ، مرسولات بعد از جمع آوری تحویل پیک موتوری داده می شود. قبل از ارسال جهت هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه پیک بر عهده مشتری می باشد.

***شما می توانید شماره باربری یا تیپاکس شهر خود را از طریق سامانه 118 دریافت نمایید.
*** لازم به ذکر است که بعد از تحویل کالا توسط شرکت به واحد ارسال، شرکت مسئولیتی در قبال زمان تحویل کالا توسط سرویس دهنده و یا مبلغ پس کرایه نداشته و در صورت بروز مشکل می بایست با واحد مربوطه ارسال شده کالای خود تماس حاصل فرمایید.