توجه : به علت محدودیت های کرونایی، شرکت پست برخی مرسولات را با تاخیر جابجا می نماید.
شاخهها
تماس با ما
کالاهای تجدید موجودی
امروزه توجه به کیفیت و افزایش خدمات، جهت رفاه حال مشتریان یکی از مهمترین چالش ها و وظایف شرکت های تولید کننده و توزیع کننده کالا بوده و خدمات پس از فروش یکی از اصول مهم جهت ضمانت کیفیت کالا و جلب رضایت مشتریان می باشد. مجموعه فنی و مهندسی ECA با توجه به اهمیت این موضوع سعی بر این داشته تا مشتریان، همیشه از بهترین کیفیت و بیشترین خدمات جهت جلب رضایت کامل برخوردار باشند. در همین راستا پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به مشکلات و مشتری مداری سرلوحه کار این مجموعه بوده که در نهایت باعث گشته تا مشتریان ECA همیشه از خدماتی بیشتر از دیگر شرکت های مشابه برخوردار بوده و در کمترین زمان ممکن از بیشترین خدمات و بهترین کیفیت برخوردار باشند.
گارانتی طلائی :
گارانتی طلائی ECA کاملترین خدمات گارانتی برای محصولات تولیدی ECA می باشد.
گارانتی طلائی ECA شامل موارد زیر می باشد :
گارانتی نقره ای :
گارانتی نقره ای مخصوص دستگاه های توزیع شده توسط فروشگاه ECA بوده و ضامن کیفیت دستگاه ها و همچنین آرامش مشتریان می باشد.
گارانتی نقره ای ECA شامل موارد زیر می باشد :
شرایط استفاده از گارانتی محصولات :
قبل از ارسال دستگاه خود به گارانتی، راهنمای دستگاه را دقیق مطالعه کرده و به سوال و جواب و نکات فنی مربوط به دستگاه خود (در صفحه محصول) مراجعه و در صورتی که از درست کار نکردن دستگاه اطمینان حاصل کردید، دستگاه خود را پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی جهت بازبینی فنی به دفتر تهران فوشگاه ECA ارسال نمایید.
لازم به ذکر است که هنگام ارسال دستگاه جهت گارانتی، در یک برگه مورد خرابی دستگاه و در صورت دانستن علت خرابی، توضیحاتی در این زمینه به همراه آدرس کامل خود و نام و شماره تلفن خود ارسال نمایید. در صورتی که این برگه به همراه محصول ارسال نگردد، دستگاه مورد بازبینی فنی قرار نخواهد گرفت.
دستگاه های ارسالي جهت گارانتی مي بايست داراي شرايط زير باشد:
آدرس دفتر تهران : خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، ساختمان آلومینیوم، طبقه دوم جنوبی، واحد243
کدپستی: 1139735854 فروشگاه برق و الکترونیک ECA
** در صورتی که خرابی شامل مفاد برگه گارانتی موجود در جعبه دستگاه نباشد، پس از تماس تلفنی هزینه تعمیر دریافت می گردد.
** ارسال دستگاه از فروشگاه بصورت رایگان و از طریق پست سفارشی می باشد. در صورتی که می خواهید دستگاه بعد از بازبینی فنی از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال گردد، می بایست مبلغ 10000 تومان به همراه دستگاه ارسال نمایید.
** دستگاه هایی که مدت زمان گارانتی محصول پایان یافته است، قابل تعویض نبوده و در صورت تعمیر هزینه تعمیر و ارسال محصول دریافت می گردد.
** لازم به ذکر است، در صورتی که برگه اطلاعات شامل آدرس، علت خرابی و شماره تماس به همراه محصول ارسال نگردد، شرکت مسئولیتی در قبال پیگیری گارانتی نخواهد داشت.
نحوه خرید از فروشگاه بسیار ساده و راحت می باشد. شما می بایست در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس محصولات مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت با انتخاب نوع پرداخت و نحوه ارسال، سفارش خود را نهایی کنید.
همکاران ما در دفتر مرکزی فروشگاه، در کمترین زمان ممکن سفارش شما را بسته بندی و ارسال خواهند کرد.
شما می توانید از طریق تاریخچه سفارشات و پنل کاربری خود در فروشگاه، مراحل آماده سازی سفارش خود را مشاهده نمایید.
بانك ملت
شماره حساب: 4547417162
شماره کارت: 6104337333822607
شماره شبا: IR630120000000004547417162
نام صاحب حساب: امیرعلی بلورچیان
بانک ملی
شماره حساب: 0109089735003
شماره کارت: 6037997388840507
شماره شبا: IR150170000000109089735003
نام صاحب حساب: امیرعلی بلورچیان
شما می توانید از خدمات رایگان ارسال برای سفارشات بالای 300 هزارتومان خود بهره مند شوید.
در هنگام ثبت سفارش، نحوه ارسال را پست سفارشی انتخاب کنید تا هزینه ارسال برای شما رایگان محاسبه شود.
لازم به ذکر است که در صورت انتخاب این گزینه، بسته شما طی 5 الی 10 روز آینده به دست شما خواهد رسید.
تماس با دفتر مرکزی فروشگاه (تبریز) :
شماره تماس: 80-04135539778
ایمیل: eshop.eca@gmail.com
تبریز-چهارراه شریعتی-مجتمع تجاری گلستان-واحد 3
** لازم به ذکر است که تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه از دفتر مرکزی ( تبریز ) ارسال خواهند شد. جهت پیگیری سفارشات خود می توانید با شماره های دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید
============================================
تماس با دفتر فروش تهران :
کارشناس فروش: 02166708910
** به علت محدودیت کالاهای موجود در دفتر فروش تهران، لطفاً قبل از مراجعه تماس حاصل فرمایید.
شما می توانید جهت مشاوره رایگان و همچنین پشتیبانی فنی محصولات فروشگاه با دفتر تهران تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که پشتیبانی فنی در جهت راهنمایی برای خرید و جهت رفع مشکلات فنی بعد از خرید می باشد.
متاسفانه به علت کمبود نیرو، امکان راهنمایی و پشتیبانی در زمینه راه اندازی و آموزش کار با ماژول ها و دیگر تجهیزات برای واحد پشتیبانی فروشگاه میسر نبوده و می توانید به انجمن های وب سایت http://forum.eca.ir مراجعه کنید.
شماره تماس: 02166708910-02166708241
واتس آپ - تلگرام : ECA_tehran 09902029484@
======================================
لازم به ذکر است تمامی محصولات خرید شده از طریق فروشگاه وب سایت از دفتر تبریز ارسال شده و جهت پیگیری سفارش و مسایل مربوط به خرید از فروشگاه با دفتر تبریز تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس دفتر وب سایت: 80-04135539778